simone-ierland.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Met het idee ‘misschien is het toch wel leuk voor later’ heb ik bedacht om toch nog zoveel mogelijk dingen te gaan schrijven van mijn tijd hier in Dublin. En als ik het dan toch schrijf kan ik het net zo goed weer online zetten voor degene die het leuk vinden om te lezen.


Nog even in het kort: ik heb een gezin met twee jongens van 2 en 5 jaar en de ouders werken beide in de ambulance waardoor ze shifts van 12 uur hebben. Ik zal daar vanaf begin augustus zijn en tot ongeveer het einde van het jaar blijven afhankelijk of er nog grenzen buiten Europa open gaan.


Veel leesplezier!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!