simone-ierland.reismee.nl

Week 2 Verjaardag op het strand en hartaanvallen

10-16 augustus


Maandag begon de dag goed met een pannenkoeken ontbijt. Daarna heb ik de kinderen meegenomen naar de speeltuin en verder heb ik ze vooral binnen vermaakt. We hebben geverfd, gekleid en een film gekeken. Ook heeft Adam me nog een hartaanval bezorgd door vrolijk op de schutting te klimmen zodat hij even bij de buren in de tuin kan kijken. Tja als je dat kind twee seconde uit het oog verliest doet hij dat soort gekke dingen… Dat gebeurt ook in de speeltuin of in de tuin, voordat ik het weet klimt hij weer ergens omhoog om ergens aan te hangen en ben ik bang dat hij toch zeker 1,5/2 meter naar beneden valt.

Dinsdag heb ik de kinderen vooral thuis vermaakt en ’s avonds nog een hele tijd gefacetimed met Madlen die ik al heel lang niet meer gesproken had, dus we hadden elkaar genoeg te vertellen.

Woensdag was het mijn verjaardag. Toen ik beneden kwam heeft Candice met de kinderen voor mij gezongen en was er chocoladetaart met kaarsjes erop. Daniel had een tekening voor mij gemaakt en ik kreeg parfum om me echt jarig te voelen. Wat later zijn we naar Bray gegaan waar de jongens eerst even in de speeltuin konden spelen. Vanuit daar zijn we een heuvel opgelopen zodat we uitzicht op het strand hadden. Na al deze inspanning was het wel tijd voor lunch wat we hebben gehaald bij een restaurant. We zijn daarmee op het strand gaan zitten zodat de jongens nog wat door het zand konden rennen. In de middag hebben we een film gekeken, in de tuin gespeeld en daarna in de tuin gegeten. Na het eten hebben Candice en ik voor paardje gespeeld in de tuin. Candice had Adam op haar rug en ik had Daniel en we pakten ballen van de grond die de jongens dan op elkaar konden gooien. Na heel wat rondjes te hebben gerend vonden we het wel weer mooi geweest en heeft Marjoleine mijn leven gered door even te facetimen.

Donderdag hebben we niet heel veel gedaan, vooral veel tv gekeken en wat in de tuin gespeeld. De zon scheen om het leven een stuk beter te maken, dus we konden met water in de tuin spelen. De kinderen zijn verkouden waardoor ze niet naar andere kinderen of de speeltuin kunnen, dus chillen we een beetje bij het huis. Candice kwam ’s middags thuis met koffie en lunch voor ons wat altijd een bonus is. En ’s avonds konden we weer in de tuin eten omdat het nog altijd zomer is. Vrijdag was eigenlijk een beetje hetzelfde. Candice en ik hebben de kinderen in de middag meegenomen naar Marlay park waar we nog een eekhoorntje hebben gezien.

Het weekend was ik verkouden (thanks boys) en niet helemaal fit, dus heb ik het vooral rustig aan gedaan en heb ik zondagmiddag zelfs nog even geslapen. Ik was het weekend voor het grootste deel alleen thuis met Marshall en de kids. Voordat de kids naar bed gaan facetimen ze altijd even en Candice vroeg nog of ik andere symptomen had gekregen zoals hoesten (want zolang ik niet hoest vond ze het allemaal wel prima en is het gewoon een verkoudheid die de jongens hadden) waarop Marshall zei dat hij tegen mij had gezegd dat hij me het huis uit zou zetten zodra ik begin te hoesten. Maar gelukkig is het niet erger geworden dan een verstopte neus, oorpijn en een beetje keelpijn, dus voor nu mag ik blijven. Na dit fantastische weekend betekent het wel dat ik 14 dagen in Ierland ben, dus het einde van de zelf isolatie waardoor ik volgende week kan wat mensen buiten mijn gastgezin kan zien.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!